מעטפת שיווקית בסיסית לעסק

כיום ברוב התחומים הדגש על שיווק ופרסום לעסק הוא באינטרנט. כל בעל עסק צריך להשקיע זמן ומאמצים בפרסום אם הוא רוצה לתמוך בהתפתחות העסק שלו וליצור גידול עקבי בפעילות ובהכנסות. מומלץ להיעזר בשירותי ייעוץ עסקי לעסקים כדי לבנות את אסטרטגיית השיווק המתאימה עם תקציב התואם את היכולות הפיננסיות שלכם. עבור עסק שעד היום לא עסק בשיווק, להלן מעטפת שיווקית בסיסית לעסק
מעטפת שיווקית בסיסית לעסק

לקביעת פגישת ייעוץ

כיום ברוב התחומים הדגש על שיווק ופרסום לעסק הוא באינטרנט. כל בעל עסק צריך להשקיע זמן ומאמצים בפרסום אם הוא רוצה לתמוך בהתפתחות העסק שלו וליצור גידול עקבי בפעילות ובהכנסות. מומלץ להיעזר בשירותי ייעוץ עסקי לעסקים כדי לבנות את אסטרטגיית השיווק המתאימה עם תקציב התואם את היכולות הפיננסיות שלכם. עבור עסק שעד היום לא עסק בשיווק, להלן מעטפת שיווקית בסיסית לעסק.

שיווק באינטרנט

1. אתר אינטרנט – אתר איכותי הבנוי בהיררכיה נכונה תוך כדי הצגת מידע באופן מקצועי, שימושי וברור. אתר בולט מול המתחרים, המזמין את הגולשים ליצור קשר.

2. קמפיין ממומן ודף נחיתה – בעת ניהול קמפיין ממומן מומלץ להקים דף נחיתה באתר או מחוצה לו הכולל באופן תמציתי, שיווקי וברור את כל המידע הנחוץ על העסק. קחו בחשבון שישנם עסקים אשר קמפיין ממומן יהיה מאוד יעיל עבורם, בעוד שלאחרים הקמפיין יהיה חסר תועלת.

3.ערוץ יוטיוב – במידה ואתם מעוניינים למתג את עצמכם כמומחים בתחומכם וגם להגיע לקהל הגולשים המחפש מידע ביוטיוב, מומלץ להכין כמה סירטונים בני 1-3 דקות עם טיפים שימושיים.

שיווק אוף ליין

אף על פי ששיווק באינטרנט הוא דרך יעילה ואפקטיבית להשגת לקוחות חדשים ויצירת מיתוג הולם, כל יועץ עסקי יאמר לכם שבמקביל לא כדאי לוותר על שיווק אוף ליין, במיוחד בענפים מסוימים. לכן רצוי לשקול את אפשרויות הפרסום הבאות:

1. פלאיירים – חלוקת פלאיירים בתיבות דואר היא שיטה שעובדת טוב במיוחד בתחום המזון. אנשים נוהגים להזמין אוכל הביתה, לפעמים אפילו כמה פעמים בשבוע ובמקרים רבים הם עושים זאת לאחר שקיבלו פלאייר.

2. מגנטים – לא כל האוכלוסייה מחפשת דרך האינטרנט. למעשה ככל שעולים בגיל, כך אחוז החיפושים באינטרנט יורד. לכן בתחום בעלי המקצוע, שיטת הדבקת המגנטים עדיין עובדת ולכן רצוי להפיץ אותם.

3. עיתונים ומדריכים – זה נכון שפרסום בעיתונים בתפוצה ארצית יכול להגיע לעשרות ומאות אלפי שקלים, אבל פרסום בעיתונים מקומיים או עיתונים חינמיים הוא הרבה יותר זול ונוח. כמו כן, רצוי לפרסם גם במדריכים הממוקדים לנישה מסוימת.

זקוקים לייעוץ שיווקי לעסק? צרו איתי קשר דרך האתר או הפייסבוק ואשמח לעזור לכם.

הבלוג הכלכלי

לפניכם סדרת מאמרים בתחומים שונים