חבילת יעוץ עסקי

חבילת יעוץ עסקי - פתרון אולטימטיבי עבור העסק שלך.חבילת יעוץ עסקי היא הפתרון המשתלם והטוב ביותר עבור בעלי עסקים אשר מרגישים כי העסק שלהם לא מממש את מלוא הפוטנציאל הגלום בו.

לקביעת פגישת ייעוץ

חבילת הליווי העסקי עוזרת לבעל העסק להפוך את הזמן שלו ליעיל יותר, לשפר את תפקוד העסק, וכפועל יוצא מכך גם את המכירות.

אם כך, מה כוללת חבילת הליווי העסקי של הילה אלקלעי?

פגישה שבועית עם בעל העסק

מרבית בעלי העסקים רוצים לאזן בין הצורך שלהם להמשיך ולנהל את העסק באופן שוטף, לבין קבלת הדרכה והכוונה הדורשים גם ביצוע משימות ומאמץ מעבר ליום העבודה. תדירות פגישות של פעם בשבוע, היא תדירות הפגישות המומלצת ביותר. היא מאפשרת לשני הצדדים לבצע את המשימות בפרק זמן סביר, והנושאים החשובים לא נותרים "תלויים באוויר" לזמן רב מדי עד הפגישה הבאה. כך שני הצדדים יכולים להיות עם היד על הדופק בכל הנושאים הקשורים לעסק.

אבחון כולל של התנהלות העסק וצרכיו

הליווי כולל אבחון כולל של התנהלות העסק וצרכיו בתחום העסקי, התפעולי, הפיננסי, הארגוני והשיווקי. במהלך האבחון אנחנו בודקים מהם היתרונות של העסק אל מול מתחריו והיכן הוא נמצא דווקא בנחיתות או תחת איום ספציפי (לדוגמה, קטגוריות מוצרים דומות מדי לאלו של המתחרים). באיזו נקודות אפשר למצוא הזדמנויות לא ממומשות ולנצל אותן? אלו שאלות שפעמים רבות לבעל העסק אין תשובה עליהן מכורח התנהלות היום יום העמוסה של העסק, אך הן עוזרות לו להבין במה להתמקד.

בדיקת תמחור ורווחיות

האם התמחור הנוכחי מאפשר לבעל העסק רווחיות טובה והגיונית בענף בו הוא נמצא? האם המוצרים או השירותים של העסק מתומחרים באופן הולם ליתר המתחרים בשוק? במסגרת תהליך הייעוץ אנחנו בודקים את התמחור והרווחיות אל מול ההוצאות של העסק ומבצעים את ההתאמות הנדרשות. בשלב זה נכנסים לעומק התוצאות העסקיות של העסק תוך בחינה מעמיקה שלהן.

בניית תוכנית עבודה

יעוץ עסקי מקצועי בנוי לטווח שנה לפחות והוא כולל יעדים עסקיים ופיננסיים ברורים. המעקב אחר הביצוע הוא בטווח של ימים, שבועות או חודשים, בהתאם לגודל ומורכבות המשימה או היעד. חשוב לשים דגש על תוכנית עבודה המותאמת ספציפית לעסק ולצרכיו. התוכנית יכולה להיות גם רב שנתית. הבקרה על הביצוע שלה צריך להיות בתדירות גבוהה ונקבעת מראש בתחילת התהליך.

תוכנית עבודה שנבנית באמצעות יועץ עסקי היא טובה לבעל העסק מכיוון שהוא יכול לקבל פידבק ממקור אובייקטיבי שמסתכל מעבר לאזור הנוחות של העסק.

חיזוק המיתוג של העסק

כל עסק זקוק למיתוג וזהו תמיד עניין של תקציב. כדאי לבדוק האם המיתוג הנוכחי של העסק הוא נכון והאם הוא דורש שיפורים או עדכונים. כל זאת בכפוף למגבלת תקציב סבירה.

בהקשר זה, חשוב לציין כי ברשת קיימים עשרות כלים לחיזוק המיתוג של העסק, רובם במחירים זולים מאוד, אך מרבית בעלי העסקים לא מנצלים אותם עד תום.

מעקב ובקרה על תזרים המזומנים

חשוב לנהל תזרים מזומנים בעסק על מנת להיות מסוגלים לצפות מראש ולהגיב בזמן לקשיים פיננסיים. זה חשוב בפרט לניהול מערכת יחסים טובה ואמינה עם הבנקים.

ניהול מערכת היחסים מול הבנקים

הבנק הוא שותף לעסק לכל דבר. ניהול מערכת יחסים טובה ואמינה עם הבנק יכולה להיות לעיתים הכרח להמשך קיומו של העסק. ייתכן כי ניתן לשפר את התנאים בבנקים או את התנאים מול הספקים וחברות האשראי. כדאי לבחון את מבנה האשראי של העסק ולראות האם הוא מעמיס מדי על התזרים וכדאי לפרוס אותו. הליווי כולל גם הגשת בקשות אשראי לבנקים ומורידה נטל רב מבעל העסק ועוזרת לבעליו להתרכז בניהול העסק.

במקרה הצורך תיבחן האפשרות לקבל מימון חוץ בנקאי. כך בעל העסק יוכל להשיג את היעדים ביתר קלות מבלי צורך להשתמש בהון עצמי גבוה.

התקשרו עוד היום, מבטיחה להיות תמיד בעדכם.

הבלוג הכלכלי

לפניכם סדרת מאמרים בתחומים שונים 

השאירו פרטים וכבר חוזרת אליכם

דילוג לתוכן