תדמית ומוניטין ביוטיוב
לא כל אחד היום יכול לשווק את העסק שלו דרך הטלוויזיה והרדיו, אבל ביוטיוב כל אחד יכול להיות כוכב או לפחות לנסות. סרטוני יוטיוב הן דרך נפלאה להגיע לתודעת הציבור. כדאי לעשות זאת בצורה מקצועית שתשרת את תדמית העסק. סרטונים קצרים ועניינים של 2-3 דקות יכולים להועיל מאוד. אבל איך הופכים אותם לסרטונים מצליחים? ובכן כאן נדרשת השקעה בפרסום וקידום הסרטונים. ייעוץ עסקי במצב זה הינו חשוב כדי לדעת כמה כסף כדאי להשקיע במקרה זה ולאורך כמה זמן.
קידום ממומן בגוגל
לא תמצאו היום בעל מקצוע בנושא ייעוץ לעסקים שלא ימליץ על הקמת אתר לעסק וקידומו בגוגל בין אם בדרך אורגנית או בדרך ממומנת. כאן נדרש תכנון פיננסי מכיוון שההוצאות הן אינן קטנות והן יכולות להגיע לכמה אלפי שקלים בחודש. במקרים אלו דרושה זווית ראייה חיצונית. במקרה זה עליכם לדעת האם כדאי להשקיע יותר כסף בקידום ממומן או בקידום אורגני. לכל נושא ועסק ההחלטה עלולה להיות שונה בהתבסס על גורמים רבים.
פייסבוק
אין ספק כי הכלי החזק ביותר היום מכל כלי הניו מדיה הוא הפייסבוק. הוא מתפתח בקצב מסחרר ולכן הוא מצריך הערכות ולמידה מחדש בכל פעם. כמו בגוגל, כך גם בפייסבוק יש חשיבות להבנת המערכת וניהול תקציב שיביא תוצאות. כיום יש הרבה יותר פרסומות ברשת החברתית. במקרים רבים הן מועילות ובמקרים רבים הן מעיקות על הגולשים ומשיגות את המטרה ההפוכה. לכן גם במקרה זה חשוב לדעת כיצד להתנהל נכון. יעוץ עסקי בעידן הניו מדיה, הופך להיות חשוב יותר ויותר מיום ליום, וחיוני להצלחתו של כל עסק בין אם הוא בתחילת הדרך או קיים כבר כמה עשרות שנים.